Senarai Blog Saya

Isnin, 31 Ogos 2009

Sejuknya ari ni


Sejuknya ari nie.biasalah ari ni hujan.hari ni dah masuk hari yg ke 11 umat islam menjalani pose.tp aku dah cuti 3 ari.bkn ape aku x tahan sebab perut ni pedih lebih2 lagi bila baby ni kerap bergerak.x sanggup aku rasakan.terasa nk bersalin pn ader.tp aku kuatkan.jgn lah aku bersalin awal biar lh tarikh yg telah di tetap kn.

Semakin hampir aku nak bersalin ni semakin aku rasa sedih lak.ialah bkn aper kesian ngan faiz tu belum dpt sepenuh kasih sayang dari aku dia dah nk dapat adik lak.kesian dia.tp x pe lh dia dpt kasih sayang dari mak tok dia.dia manja ngan mak tok dia.bila aku ddk seorg diri aku selalu fikir cam ner lh dia bila ader adik nnt.dapat ke aku beri kasih sayang ngan dia.harap2 dapat lah aku beri kasih sayang kat dia.Faiz tu dah lah jantung hati aku.bila dia ader rasa lain lak.mak tok dia dah mintak nk jaga dia tapi aku x bg sbb klu dia x de mmg rasa lain.terutama abbie dia.walaupn dia nakal kat uma aku ttp sayang kat dia.

alaihai anak umie.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan