Senarai Blog Saya

Selasa, 5 Januari 2010

Malam tahun baru

salam semua...
pada malam menyambut tahun baru aku n keluarga aku menyambut tahun baru di tepi pantai.kami x de plan pn nk pegi kat situ ianya satu kebetulan aje x de rancang pn.satu benda x de kami bawa macam tikar.cuma my hubby nak bawak ank nya tengok bunga api tapi bila dok melepak kt tp MBMB tu bunga api x de lah.ape lagi hubby bawak lh pusing 1 melaka last2 dok melepak kat tepi pantai sampai kul 4 pagi.ader gilo tu.si faiz ape lagi suka lah sebab dapat tgk bdk2 moto merempit.klu bab motor bagi aje kat dia.x reti dok dia..dok berlari sana sini.
klu ikutkan aku tu dah ngantok tu dari siang x tido baru balik dari keje.tapi x pe lah kerana anak.yang si adik nya sedap lah tido walau bising cam ner pon,janji dapat tido.klu ader masa nnt aku akan tunjuk kan pic.

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan