Senarai Blog Saya

Jumaat, 16 Mac 2012

Siapa yang perlu pakai PREMIUM BEAUTIFUL

1. Orang yang nak kurus tapi malas untuk bersenam, nak diet tapi dengan PREMIUM BEAUTIFUL kita tak payah lagi untuk melakukan itu kerana kita dah ada alat yang boleh control diri kita.Automatik dia akan control kita makan.

                                                            
2. Orang yang susah nak dapat anak.yang ini memang dah ada testimoni sebab PB ini cuba meneutralkan semula hormon-hormon dalam badan melalui F.I.R...Insyaallah dengan berkat kesabaran.kita merancang tuhan yang menentukan..Insyaallah.


3. Orang yang nak cepat kurus lepas bersalin.masa berpantang pakai ajer PB.Memang dan akan cepat turun dan kembali pada bentuk asal.Saya sendiri mengunakan nya.



4. Bagi ibu2 yang fully breast feeding mmg terbukti dengan memakai PB susu akan bertambah banyak.sebab saya sendiri mengunakan PB.Memang susu banyak sampai kawan2 tanya saya makan aper tanpa campur susu formula dan bila kita pam di opis dapat 4botol sehari.belum di rumah lagi.:)




Kalau berminat, just contact @ sms ajer jue kat no 019-6994955.Kalau malu2 nak citer email ajer jue.aiz@gmail.com /YM jue.aiena@yahoo.com..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan